Vilken fin dag!

Idag hoppas jag på mina snickare göra klart min altan. De skulle vara klara under helgen med det har varit regnigt och de kunde inte arbeta då.

De kunde för sig arbeta måndag och tisdag men då var deras bil som hade pajat men idag har de lovat att komma att göra klart min fina altan.

Jag väntar bara på att den är klar som vi kan inviga med en grillfest och några vänner en kväll.

Patricia är lika otålig som jag men Sebbe är på konfirmationsläger och har ingen aning vad som sker hemma för han får inte ha mobilen på.


Klockan är 22:35. Innan jag går och lägger mig vill jag skriva några rader med goda nyheter!

Altanen är nästan klar och jag och Patricia just precis har dammsugit den av sågspån.

Imorgon kommer snickarna för att sätta upp under bräderna runt den och avslutar det som är kvar.

Nu känner jag mig mycket trött efter allt arbete jag har gjort idag men jag skall ta kort att visa hur den ser ut!*S*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0