Jag är tillbaka igen!


Tiden rusar förbi  och ofta hinner man inte ikapp det. Jag försöker prioritera det som är viktigast för stunden och vill inte anstränga mig för gamla bagateller. Det som har varit är gammalt och historia det intresserar mig inte. Det är nuet som är intressant och uppleva för med den bygger man upp sin framtid.

Självklart man stannar upp då och då, funderar på det som har varit och är intresserad av det som kommer näst.

Det är inte alltid så lätt att ta sig tid och njuta av de små tillfällen som livet erbjuder oss särskilt om man är inne i ett kaos.

Detta var förstås inte lätt för mig heller men tiden lärde mig det med. Det var ett tag sedan jag skrev på mitt blogg för jag kände tiden räckte inte till men nu känns det annorlunda är redo att skriva om min vardag.

Jag planerar att skriva här varje dag om min livshistoria!!   Så  Följ med!!


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0