Nu är det lördag igen!



Här i Lödöse regnar det men det känns ganska mysigt. Jag tog några kort efter morgon duschen.
Jag har inte gjort mycket idag. På morgonen hade fullt upp med mitt nätverk för jag kunde inte surfa på internet. Efter några samtal till telia och Netgear fick  jag igång den.
Vi skulle ut att dansa ikväll men det blev inställd! TRÅKIGT!!!
Igår efter jobbet var jag hos modern och hälsade på. Min syster och hennes familj var också där och vi tittade på en persisk film och åt middag tillsammans.
Det var mycket trevligt!
Jag tycker minst en gång vecka vill jag hälsa på min mor! Jag är rädd för att jag inte räcker till ....      
Hur ofta du hälsar på din mor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0