Måndag igen!!!

Idag för första gången på länge vaknade jag av ringklockans tjut....
Tur att jag brukar gå upp själv, jag kände mig ganska trött när jag steg upp ..
Måndag igen men det är fredag snart, så fort går dagarna måndag- fredag!! haha
Jag som har tre arbete lärare och två små företag ..
Idag är jag textil fröken. Jag brukar undervisa mellan 127-150 elever per vecka  och jag måste lära mig alla namn för namnet är väldigt viktigt verktyg i mitt yrke.
Jag trivs verkligen med mitt jobb men jag har tysnadsplikt och kommer verken prata eller fota mina elever.
Vad tycker du om läraryrket?
 


Kommentarer
Postat av: Björn

På denna bilden är du väldigt bra tycker jag...

2008-09-03 @ 18:50:10
Postat av: Anonym

2008-09-07 @ 15:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0