God morgon!



Efter en riktig sömn Så här pigg var jag imorse.
 Jag är ofta ganska pigg men jag tror detta beror på mina GNLD´s naturbaserade kosttillskott .
Jag har ättit dessa kosttillskott i många år.  det håller mig fräsch och frisk och inte minst mycket pigg och full av energi.
Detta äter jag varje morgon plus AleoVera Plus som är en god drink med lite kolsyra och doft av citrusblommor!!


mer om detta får du läsa på www.halsoshop.com
Nu skall jag skynda mig till skolan(mitt arbete)!
Hejdå, puss & vi hör senare!!

Kommentarer
Postat av: conny

hej måste skriva o berömma din blogg. den är rolig o läsa. du verkar ha fullt upp hela tiden. jag hittade den på e-kontakt. ps fina bilder på dej själv. vh conny

2008-09-03 @ 20:30:51
URL: http://supertjej
Postat av: Björn Olsson

Tänk vad jag gillar din bild när du ligger på gosemattan och lockar med ditt leende.

Puss

Björn

2008-09-08 @ 10:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0