Äntligen Söndag!

Idag har jag sovit längre än jag brukar  till kl.9:30.
Efter två långa arbetsdagar och gårdagensfest kände mig hel mosad.
Min son Saman hade planerat i smyg ett  stort födelsedagskalas för sin vackra hustru och jag var inblandad med min mat alltså jag hade erbjudit honom att laga all mat.
Vi handlade allt i torsdags och Lea skulle träffa en kompis och umgås natten mellan frdags och lördags samt hennes föräldrar skulle skjutsa henne hem efteråt.
Hon kanske fick ana litegrann när hon träffade dem på lördag eftermiddag så fin klädda och pappan med kostym men ingen aning vad som väntade henne hemma alltså 22  personer till hemma hade väntat på hennes ankomst!!
Roligt va´*!!!    
På meny  stod dessa rätter!!!


Ett lyckad kalas och trevlig fest med magdans och sång.
Men nu skall jag skjutsar mina älsklingar Sebastian och Patricia hem till sin pappa!
Vi hörs senare på dagen!!!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gud vad GOTTTTTT det där ser ut!!!! :D:D:D:D

2008-09-25 @ 22:08:03
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh va mycket smaskigt =)

2008-10-15 @ 17:11:04
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0