Nutriance!

Idag kom jag hem mycket trött, jag gick och la mig några minuter innan jag tvingade mig ner från sängen för en skogspromenad. Jag brukar lyssna på Gbgradio på vägen.  Egentligen hade jag lust att gå ut och äta middag med en vän men denna veckan när bor barnen hos mig vill jag vara med dem och umgås...  Umgås haha, men de har blivit så stora som de väljer kompisarna istället mor sin.  Tur man har sin dator *S!!  vad gör du ensam ikväll?  Idag kom jag hem mycket trött, jag gick och la mig några minuter innan jag tvingade mig ner från sängen för en skogspromenad. Jag brukar lyssna på Gbgradio vägen.  Egentligen hade jag lust att gå ut och äta middag med en vän men denna vecka när barnen bor hos mig vill vara med dem och umgås...  Umgås men de har blivit så stora som de väljer kompisarna över sin mor.  Tur man har sin dator haha!!!  vad gör du ensam kväll en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0