När som klockorna har stannat !



Tiden går för fort  som om man hinner någonsin i kapp. det var exakt förra året i den här tiden som jag fick nyckel till mitt hus. Huset var byggt  år1974 och gammalt . Ett år har gått , jag har renovert det gamal till ett fräsch och fint hus.
Jag har gjort en hel del själv fast mycket ändå anlitat hantverkare.
Efter allt jobbiga dagar och allt jobb som man har gjort äntligen man är klart med allt.
Nu är allt så fint och så fräscht.....
Jag trivs verkligen i mitt nya hem!   

Kommentarer
Postat av: Björn Olsson

Det är underbart att bo i ett eget hus. Frihet och känslan att få vistas på sin egen mark är ljuvligt. Du som har snickrat och donat för att få ditt hus färdigt och få det precis så som du ville ha, är som en dröm.

Grattis!!!!!!!!! Låt trivselfaktorn pynta ditt hus!

Kram

Björn

2008-09-08 @ 08:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0