En lååång promenad!


En lång skogspromenad innan middagen .
Det tog en timme och nu var dax för middagen.
 Efter en stund fundering det blir taccos förstås.
Sebastian älskar Taccos men haha med Pita bröd och Taccos kex.....

Ser du ....
Mr kocken!!!!

Vad sa jag!!
Han ser nöjd ut, eller hur?
Efter middagen körde jag Sebastian till sin far och träffade Patricia min söta tös med.
Hon har varit hos sin kompis under helgen i deras stuga och imorgon skall till lägret med skolan ......

Okej hem och tar hand om trädgårs äpplen.
Titta va fina dem är...

lika många har jag skalat och frös ner i frysen för äpplemos och äpplekaka!!!
Vad duktig har jag varit idag, eller hur? ***SSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0