Besök av modern!



Idag vaknade jag ganska sent.
Efter frukosten bestämde jag mig för att hälsa på min mor i Göteborg.
Jag ringde till mina systrar och frågade om de skulle kunnakomma till modern och äta middag tillsamman.
De tyckte om iden och jag åkte till modern efter jag lämnade Sebastian min yngsta son till sin fotbollmatch runt ca kl 13:45 sedan åkte jag tillbaka hem. 
Eefter ytterligare någon timme åkte jag till Göteborg mot min mors hem.
Vår mor är sjuk och efter flera infarkter har svårt att gå ner/upp trappor, så därför bestämde vi oss att åka till en resturang och köpa mat och äta hemma hos henne.
Jag och min lilla syster åkte med Alex min systerson i hennes nya BMW till ShiraZ i Kungsgatan för att beställa Iransk Kebab och ris.
Jag rekomenderar verkligen deras goda mat.
 Det smakade verkligen gott!
Har du någonsin smakat på iranskmat ?
                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0